اینجا چراغی روشن است

سفر سبز

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۶ ق.ظ



السلام علیک یا حضرت ِ عشق(ع)...

قصه ی عجیبی ست، قصه ی عشق ِ شما ... دام محبتتان به گستردگی عالم است انگار ...

و اسیر می کند هر دل ِ جامانده ی درمانده ای را ...

چه خوب است که هنوز شما را دارم ...

چه خوب است که هنوز محبت ِ شما را دارم ...

گاهی وقتها،که بی رمقی و پوچی به سراغم میاید،التهاب ِ چشمهای مهربان و رئوفتان را حس می کنم ...

بعد از آن سفر ِ کذایی...

و آن همه نمکدانی که شکستم

دوباره نمک گیر شدنم را حرام می دانستم!

اما

شما خودتان حلال کردید انگار ... این سفر ِ سه باره را ...




بعدا نوشت : سفر ده روزه مان تمام شد ... مثل همه ی سفرهای خاکی ... فقط می توانم بگویم این سفر غیر از سفرهای قبلی بود ...

خاص بود یا خاص تر؛ همین!

  • .:.چراغ .:.

امام رضا(ع)

مشهد

نظرات  (۹)

التماس دعا


یاحیــــــــــــــــــــدر
پاسخ:
محتاجیم
شهادت امام علی (ع)بر شما تسلیت



پاسخ:
بر شما هم
مشهدت ضرب المثل های مرا تغییر داد؛
هرکه بامش بیش، برفش نه، کبوتر بیشتر!
اسم و حرف اول فامیلی شما شبیه یکی از دوستان من است و الان دارم فکر می کنم شما همان دوست هستید یانه.هرچند احتمالش خیلی کم است.
به روزم. و لینک شدید(مدت هاست) و دعوتید.با احترام.
پاسخ:
کدام دوست؟
:)
  • سید محمد علی موسوی
  • السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
    زیارتتان قبول
    پاسخ:

    قبول حق

    ممنون

    باب الجواد راه ورودی به قلب توست
    حاجت رواست هرکه از این راه می رود...
    ***
    بر گرد توست گردش سیاره ی زمین
    هر جاذبه بدون تو ولگرد می شود...
    ***
    آی امام رضــــــــــآ
    پاسخ:

    زیبا بود... تقریبا شبیه ی شعری که گروهی می خواندیم

    ممنون

  • سیدمهدی ربیعی
  • امام رضا سفر کذایی ما رو هم قبول میکنه
    پاسخ:

    انشالله

    .. التماس دعا .. سلامـ ما را همـ برسانید
    پاسخ:

    محتاجیم ب د ع ا 

  • منتظر کوچک
  • سلام.
    این روزها ..
    به هر دری در زدم به هر دری سر زدم ..
    ولی باور کنید آقا هیچ دری دلگرمتر از در شما ندیدم ..
    آقا اصلا من برای آنها نیستم ..
    خودت ساخته ای مرا خودت هم بپرداز مرا ..
    بیا و ضمن من شو !
    پاسخ:

    دقیقا

    انگار ما را هم برای درهای دیگر نساخته بودند...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی