اینجا چراغی روشن است

بگیر نبض دلم را...

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹ ب.ظ

صدای مرا از پنجره های باز اتاقت بشنو ...

از پشت سالها زندگی...

از لا به لای ذکرهای گاه و بیگاه روی لبم ...

من که می دانم آسمان دلت برای من هم جا دارد

تو که بخیل نیستی!

تو رستاخیز ِ منی بعد از این همه مرگ ...

بگیر نبضم دلم را !

می زند این قلب هنوز

این بار نمی خواهم زنده بمانم

می خواهم زندگی کنم

با تو

برای تو

تا تو





غربتم را با تو قسمت می کنم از راه دور

می پذیری دست های بینوایم را هنوز؟


بشنو آواز مرا از سایه ها و سنگ ها

مُردم اما نیست پایان، ماجرایم را هنوز...

 
چیست آیا جرم انسان جز به دنیا آمدن؟

آنکه می آرد نمی بخشد خطایم را هنوز؟

یوسفعلی میرشکاک



چند روزی ست می خواهم پستی بنویسم با عنوان ِ "چراغها را من خاموش می کنم"
!مطلبش را حتی توی ذهنم نوشته ام.مطلبی برای خاموشی چراغ... چراغ برای چیزهای دیگری روشن شد؛ولی هرچه گذشت روشنی اش را بادها به قهقهرا بردند!! وبلاگ های دیگرم را آوینی وار بستم و  قرار بود در چراغ جور دیگری بنویسم اما همه چیز به روال قبل برگشت و اول شخص هایم زیاد و زیادتر شدند...منطقا بایست خاموش بشود ولی... فعلا کمی فیتیله اش را پایین می کشم تا یار چه خواهد.



  • .:.چراغ .:.

نظرات  (۱۰)

 آوینی وار ... چه کلمه بی معنایی
این پنجره به نظرم کمی عوض شده. زیباتر از قبل شده.
چراغ ها را من خاموش کنم یا تو فرقی نمی کند. مسئله اینجاست این است که همیشه کسی هست که آنها را خاموش کند.
عنوان جالبی است.ای کاش می نوشتی اش.

پاسخ:
بی معنا؟!

  • حسین بوذرجمهری
  • سلام
    فارسی نداره ولی میتونین توی گوگل سرچ کنین براتون فارسی بیاره. مثلا سرچ کنین:
    دانلود نرم افزار zekr

    یا از این لینکا استفاده کنین:
    http://p30download.com/fa/entry/46589/software/home-hobby/religion/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-zekr-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D8%AA-%D9%88-%D8%AA%D8%B1%D8%AC%D9%85%D9%87/


    http://www.yjc.ir/fa/news/4302231/%D8%B0%DA%A9%D9%80%D9%80%D8%B1-%D9%8A%DA%A9-%D9%86%D9%80%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%AF-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%80%D9%80%D9%80%D9%88%D8%AF


    http://www.rasekhoon.net/software/show-4860.aspx
  • سید محمد میرلوحی
  • سلام.

    امان از قهقهرا ...
    پاسخ:
    سلام

    منظورتون رو از قهقرا نفهمیدم
    باب المراد است....



    ومایه تباهی....
    سلامـ ..

    اینکه بستن آسون ترین راه ِ و بهترین نیست رو تحسین می کنمـ و همینطور مبارزه

    تان را .. حکما مبارزه ست دیگر نه ؟!
    پاسخ:
    سلام
    مبارزه به اون معنا که نه ...
    شاید مقابله باشه :دی
  • سجاد عبدی
  • خدا قوت ...


    زندگی با او آرزوست ........

    اللهم عجل لولیک الفرج
  • حسین بوذرجمهری
  • سلام
    شاید بستن راه حل نیست. فکر میکنم تجربه تون اینو میگه. باید یه کار دیگه کرد.
    پاسخ:
    سلام
    بستن آسون ترین راهه ولی بهترین راه نیست!
    سلام.امیدوارم هیچ وقت خاموش نشود.
    وقتی چراغی خاموش می شود تاریکی بزرگ تر میشود....
    تا الان شده خستگی را خسته کنی؟

    پاسخ:
    سلام
    خسته گی را خسته کنم؟
    نه راستش
    ولی خیلی دلم می خواد این کار رو بکنم!
    خیلی خوبه
    اما در مورد چراغ
    بهتره نبندیش میتونی یه مدت مطلب نذاری تا توقع خواننده‌ها رو بیاری پایین
    بعد که مطالب دلخواهتو نوشتی دوباره شروع میشه..

    بستن وبلاگ سخته  
    ; )
    پاسخ:


    البته تجربه من میگه بستن وبلاگ اصلا سخت نیست!
  • خارج ازچارچوب
  • آوینی وار ...! چه کلمه ی پر معنایی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی