اینجا چراغی روشن است


انگار که با این ذهن ِ مریض

قلب ِ مردد

و بال های سوخته

خود ِ خود ِ فطرس ام ...








  • .:.چراغ .:.

نظرات  (۱۸)

احساس نزدیکی به نوشته ها کردم. خوبه واسم وقتی آدم هایی رو میبینم که به چگونه زندگی کردن،چرا زندگی کردن و چرا بودن، فکر میکنند و حل این سوالات براشون دغدغه هست.
به قول "ع.ص" ،کفر متحرک به اسلام اصیل می انجامد و اسلام راکد پدربزرگ کفر است...
البته تجربه کردم که بدون "پیرِ راه" و فقط با فکر خودمان جواب این سوالات رو از روشنفکر نماهایی می گیریم که همواره سر در ناف خویش فرو برده اند...!

ببخشید.
یا علی...
پاسخ:
پیر ِ راه ِ خوب، خوب است
البته اگر یافت شود!

خواهش می کنم و ممنون
یا علی
  • حسین بوذرجمهری
  • سلام
    الاق گویا دو املایی است. از سایت واژه یاب استفاده کنین خیلی خوبه: vajehyab.com
    نظر این بابای طلبه امروزی رو غیرقابل نمایش کنین. این بابا خیلی مشکل داره. احتمالا اصلا طلبه نیست. میگه 500تا کتاب نوشته! :دی
    هرم مازلو هم درست میگین. تطابق داره ولی هرم نیازهای آدم مومن اینطوری نیست و با مبانی اسلامی سازگار نیست. به درد همون کافرا میخوره!
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    حالا شما چرا از همون املای معمول استفاده نمی کنین خب؟ :دی
    500 تا کتاب؟!
    نظراتشون خیلی بحث برانگیز...

  • طلبه امروزی
  • سلام
    جوابتان در زیر کامنت ارسالی تان داده شد

    موفق و پایدار باشید
    پاسخ:
    سلام
    سلام

    عیدی...پیشکش

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
  • سجاد عبدی
  • امروز امتحان ابراهیم...

    امتحان اسماعیل ...

    دیروز پرواز مسلم بر فراز دارالاماره ...

    و اما امروز به بعد سه نقطه ( . . .)      !


    عید قربان بر شما مبارک...
    ▌║█║Copyright ©sajjadabdi ▌║█║

    پاسخ:
    سلام
    عیدتان مبارک
  • طلبه امروزی
  • سلام

    با مطلب « نگاه یک طلبه به نامحرم » بروز هستم . در این مقاله می خوانید که نگاه طلبه به یک دختر و زن باید چگونه باشد هم از لحاظ نگاه دل و از لحاظ نگاه چشم . نظرات خود را صریح به ما بگویید .

    پاسخ:
    سلام
  • طلبـــــه جوانـــــــــــ
  • سلام دوست من

    اگر امکان داره پایگاه های ما را لینک کنید

    ممنون

    www.modafein.ir

    www.zendegi-t.blog.ir

    در صورتی که لینک کردید اطلاع دهید تا شما را هم لینک کنیم

    Pasokhgo_14@yahoo.com

    09369746095

    طلبه جوان 

    پاسخ:
    سلام
    سلام

    سفر به قبله...

    http://zareh.blog.ir/post/149

    پاسخ:
    سلام
    امروز سه چهار ساعتی با خدا بودم...


    پاسخ:
    خوش به حالتان...
    باسلام


    مهمانید ومیزبانیم با...

    http://zareh.blog.ir/post/143

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    سلام

    یه بار پشت یه ماشین نوشته بود....

    با خدا باش، پادشاهی کن.

    خدا پدر ومادرش رو بیامرزه
    ای به دلم نشست....
    پاسخ:
    سلام

    از آدمایی که نمی‌شه حدس‌شون زد خوشم میاد..

    ویری یا هر کسی که هست...

    یه بار دیگه خودتو بساز.اینجوری که نوشتی فک میکنم زندگی برات سخت شده و میشه.
      ; )

    پاسخ:
    بلی
    زندگی کلا سخته
    ممنون
  • سید مهدی حاجی آبادی
  • سلام و رحمت...
    زیباست...
    گاهی قصد کمک به اصلاح برخی افراد رو داریم ولی از خود یا اطرافیان که مذهبی ترند غافل میشیم...
    به گمونم وظیفه اولا اینه  تا میتونیم خودمون رو بسازیم...بعد که مذهبی ها رو حزب اللهی کنیم و بعد این حزب اللهی ها میشن مثه نسیمی که هر جایی بوزند میتونن افراد لامذهب رو هم به سمت دین سوق بدن...
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    امیدوارم این فرآیند مذهبی حزب الهی شدن درست صورت بگیره
    وگرنه فاجعه به بار میاد و به بار میارن...
    سلام

    آگاهی....
    منتشر شد.


    http://zareh.blog.ir/post/141
    پاسخ:
    سلام
  • حسین بوذرجمهری
  • سلام
    این جمله که او شما را کشف کرده خیلی آزارم میدهد. نشان میدهد که او روی شما حساب باز کرده. به نظر چیز خوبی نیست. راستش را بخواهید، یاد جمله مستر همفر افتادم درباره اون اگر اشتباه نکنم عبدالوهاب. همفر هم آنجا گفت من عبدالوهاب را کشف کردم.
    البته نمیخواهم شما را با وهاب مقایسه کنم بلکه فقط به نظرم کسانی که این جمله را میگویند روی طرف مقابلشان حسابهای خوبی باز کرده اند. مخصوصاً اینکه میگویید تحلیلتان هم کرده است! یعنی مدام تحلیلتان هم میکند و مثلاً میسنجد ببیند حرفهایش چقدر در شما اثر میکند.
    به هر حال به شخصه اصلاً دوست ندارم کسی این را درباره من بگوید مخصوصاً چونان کسی با چونان اعتقاداتی!
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام

    شاید من منظورم رو بد رسوندم.اون فقط یه دوسته که هیچوقت سعی نکرده اختیار منو سلب کنه
    فقط همیشه میگه بهتر فکر کن.و منم قصد ندارم تسلیم فکر کسی بشم
    اینکه من شبیهش بشه هیج منفعتی براش نداره...
  • گرفتِ یار
  • همیشه آدم هایی که موجه نیستن خود را به هر دری میزنند که موجه شوند و متاسفانه به دلیل کم کاری عمل موجه ها چون فکر می کنن بذاته موجه هستن و به خودشون زحمت نمی دن، غیرموجه ها موفق می شوند! ولی این دلیل نمی شود که ارزشی با بدجلوه دادنش واقعا بد باشد. باید پرسید، از اهلش پرسید، نه هرکسی که ادعا داره.. مدعی زیاده؛ ولی باید به دنبال مردش باشیم تا به جواب برسیم.

    مواظب خوبی های خود باشید.

    :)

    پاسخ:
    البته ویری اصلا دنبال موجه شدن نیست
    برعکس کارهایی می کنه که قضاوتهای منفی بیشتر بشه!

    چشـــم
    (:
  • حسین بوذرجمهری
  • سلام
    دارم به این فکر میکنم که اگر میرفتید امامزاده چه کارها میکردید و چه فرقها داشت و به نظرم چقدر بهتر بود.
    پاسخ:
    سلام
    احتمالا خیلی فرق می کرد..
    سلام

    پاسخ:
    سلام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی