اینجا چراغی روشن است

خواب ِ بیداری...

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۶ ب.ظ


+ گفته بودم خوابهایم را دوست دارم. خواب همان مرگ است که بعدِ بیدار شدن از آن می میریم...

خیلی از ما در خوابهایمان بیداریم و در بیداری مان خواب...

  • .:.چراغ .:.

نظرات  (۱۱)

آواره شدیم....

آواره....
سلام بانو!
من فاطمه ام، که باشم اشک که شد لبخند!
اسباب کشی کردم آدم حوالی شما توی بیان...مزین بفرمایید..نظر بدهید..انتقاد کنید..شدیدا نیازمند تکمیلات است..پس بیزحمت نظرتان را دریغ نفرمایید....
یا حق
پاسخ:
سلام
خوش اومدی به این حوالی :)
چشم
سلام... 

عید نیمه شعبان مبارکتان....

***
    تک ‌نغمه‌ی شادی ما

در جشن میلاد مهدی زهرا سلام‌الله ‌علیها، دعای فرج است . . .


زیباترین یقین بخدا پیش روی ماست

با یوسفی که یکسره در آرزوی ماست

ما گرد و خاک پای تو را جمکران کنیم

یک گوشه از نگاه تو را آسمان کنیم . . .


....یا مهدی ادرکنی
پاسخ:
سلام
 عیدتون مبارک
التماس دعا...
.....
...
..

.............حتی دل..........
سلام
روزتون مبارک...
 رسول اکرم صلى الله علیه و آله :

مَن تَعَلَّمَ فى شَبابِهِ کانَ بِمَنزِلَةِ الوَشمِ فِى الحَجَرِ وَ مَن تَعَلَّمَ وَ هُوَ کَبیرٌ کانَ بِمَنزِلَةِ الکِتابِ عَلى وَجهِ الماءِ؛

 هر کس در جوانى اش بیاموزد، آموخته اش مانند نقش بر سنگ است و هر کس در بزرگ سالى بیاموزد، مانند نوشتن بر روى آب است.

نوادر راوند ص18

پاسخ:
سلام
ممنون. روز خودتونم مبارک

عجب تصویری...
چرا اینقدر دیر بیدار میشیمـ ؟
چقدر من این جمله همیشه تو ذهنمه...
چرا اینقدر دیر...؟
پاسخ:
دیر؟

می ترسم از بیداری های همیشه خواب....
پاسخ:
 من اما بهش دچارم...
  • خانومـِ میمـ
  • خوب است بیدار شویمـ ..

    پاسخ:
    کاش...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی