اینجا چراغی روشن است

چقدر این غیر مترقبه بودن ها قشنگ است

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ب.ظ


 + کافه پیانو . فرهاد جعفری . ص 38 و 39 .

قسمتهایی از کتاب رو بعد از دو، سه سال دوباره خوندم. عالیه این کتاب.


نظرات  (۵)

  • خارج ازچارچوب
  • علی شدنم آرزوست!
    پاسخ:
    آرزوی دوری نیست.
    انشالله
    منم وقتی از همه آدمهای اطرافم بریده بودم و ... خیلی اتفاقی به این آیه برخوردم...نمی تونم حال اون لحظه رو توصیف کنم....واز اون موقع هر شب با همین آیه آروم میشم
    پاسخ:
    بعضی آیه های قرآن اثرشون از صد تا قرص آرامبخش بیشتره

    خیلی عالی بود
    از خود بیگانگی داریم
    شاید یه جور مرض وخیم باشه!!!
    پاسخ:
    آره مرضِ روانیِ وخیمی که کمتر کسی بهش دچار نیست!
    سلام دوست عزیز خوبی؟ منم مثل تو تو بیان وبلاگ داشتم اما از سرعت کم و امکانات پایین پولی خسته شدم
    تو گوگل گشتم دنبال یه وبلاگدهی خوب که چشمم به بین بلاگ خرد از همه لحاظ امکاناتش بیشتر از بیان
    من که گفتم نصف عمرم هدر رفته تو بیان حالا دارم یه سایت اختصاصی کار میکنم
    بیا اونجا منم سایت دارم بهت کمک میکنم
    http://nex2tafrih.binblog.ir/
    پاسخ:
    :))
    نصف عمرتون؟ احتمالا چهار، پنج سالتونه... 

    سلام.

    انقدر خودمان نیستیم که،جنس اصل که می بینیم بُهتمان می زند...

    جنس اصل اگر در زمان خودش هم خریدار نداشته باشد به مرور زمان با ارزش می شود....

     

    پاسخ:
    سلام
    یه بیت تو همین کتاب: 

    باید بچشد عذاب تنهایی را
    مردی که ز عصر خود فراتر باشد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی