اینجا چراغی روشن است

چگونه کافر شویم

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ق.ظ

کار سختی نیست.

غمتان نباشید.

راه و روش، فت و فراوان ریخته. 

یک چرخی توی فضای مجازی که بزنید، راهِ مد نظرتان روشن می شود.

مطالب شبهه افکن، شبهه های بی جواب، جواب های شبهه دار!

یکی دو هفته هر شب به مدت دو دقیقه توی این سایت ها اگر بگردید، ایمانتان به خوبی بر باد می رود.

به خیل کافران می پیوندید. که البته کفار هم درجه بندی مخصوص خودشان را دارند که از حوصله بحث خارج است!

+ نکته: پیش فرض ما این است که شما نیز، مثل اکثریت مردم این مرز و بوم، مومنِ شناسنامه ای بوده و تلاشی جهت کسب معارف دین نکرده اید. در نتیجه با هجوم اولین شبهات دل به دریا زده و به هر آنچه مومن بودید، کافر گشته اید.


نظرات  (۵)

آره والا

  • محمد ابراهیم
  • آدم کم خرد . تو در سایتت روش چگونه کافر شویم را درس میدهی

    احمق اینطوری من باید 2 حرف را به تو بگویم :

    1) این که خدا حقیقت دارد :

    دلیل : قران را خدا بر پیامبرانش نازل کرده و آن را پر از دلیل آفرید .

    و نمونه معجزات قران پوست آوردن جهنمیان در دوزخ است .

    2)من احتمال میدهم که تو از لحاظ شوخی این حرف را زدی ولی

    من همین الان که این پوست را مینویسم کتک مفسلی خورده ام و

    می خواستم تا کافر بشوم و وبسایت تو را دیدم و از تصمیم خودم

    به دلایل شخصی منصرف شدم و این را به یاد داشته باش آگر یک

    هزارم درصد هم که شده فردی در حال عصبانیت وب سایت تورا

    ببیند و کافر شود همه ی گناهان او به پای تو نوشته میشود.

    پس از تو خواهانم ازاین پست ها دیگر نگذاری و در ضمن وبلاگت

    هم خوب بود

    پاسخ:
    به نظر میاد یا سواد درست و حسابی ندارید یا خردسال هستین!
  • ... یک بسیجی ...
  • رهبر انقلاب، امروز: «نفوذِ جریانی» از «نفوذِ فردی» خطرناک‌تر است/ نفوذ جریانی یعنی شبکه‌سازی در داخل ملت به‌وسیله‌ی پول و جاذبه‌های جنسی با هدف تغییر باورها، آرمان‌ها، نگاه‌ها و سبک زندگی/ آماج نفوذ جریانی، «نخبگان»، «افراد مؤثر»، «تصمیم‌سازان» و «تصمیم‌گیران» هستند/ نفوذ خطر بزرگی است.

    لحظه هایتان مهدی (عج)پسند
    اوهوم...
    یک +نوشت هم من اضافه کنم
    +در هیچ جای قران کفر به معنی انکار و رد خدا نیست.وبه معنی ناحق گفتن اومده.یک صفت پایدار و ثابت نیست(مثلا تو اگر ایرانی هستی(ملیت یک صفت پایدار است)تا همیشه ایرانی هستی اما کفر این طور نیست)و حتی یک مسلمان هم می تونه کافر باشه.

    (تحقیقی ک جدیدن شروع کردم در همین مورد هست)
    پاسخ:
    جالب بود
    اینطوری باشه که واقعا کافر شدن خیلی راحته. مطلب پست مهر تایید می خوره!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی