اینجا چراغی روشن است

پرواز، بدونِ پرنده مردنی ست...

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸ ق.ظ
می گفت:"پرواز را به خاطر بسپار، پرنده مردنی ست"
آری پرنده مردنی ست...اما تا پرنده ای نباشد که پر باز کند و آسمان را در آغوش بکشد، پرواز چه مفهومی دارد؟
پروازِ بدون پرنده، مفهومی انتزاعی ست که نه شوقی را برمی انگیزد و نه بالی را باز می کند... هر پرنده با تجربه ی آسمان، روح تازه ای در واژه ی پرواز می دمد. و من فکر می کنم اگر روزگاری آسمان خالی از پرنده باشد، پرواز را از یاد خواهیم برد.
پ.ن: لبریز از شوقِ پریدنم... دنبال یک جفت بال مرغوب می گردم که وسط آسمان قالم نگذارد!
* عکس: یک گوشه ی فراموش شده ی خلوت از تهران(میدان هلال احمر. ابتدای خیابان گلستان).
  • .:.چراغ .:.

نظرات  (۴)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • با سلام و خسته نباشید
    اگر مایل به دنبال شدن و دنبال کردن هستید
    اقدام فرمایید اطلاع بدید بنده اجابت میکنم
    منتظر شما در وبلاگ قلم کوچک هستم
    متشکرم.

    🍀 خدمت شما دوست گرامی سلام عرض میکنم.

    افتخار پیگیری وبلاگ شما نصیب من شد.

    با وبلاگ کسب و کار موفق  در خدمت شما هستمبسیار خوشحال میشوم وبلاگ مرا دنبال کنید و عضو کانال های من

     شوید.

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

    🌺 همزمان با دهه کرامت، پایگاه اینترنتی “کسب و کار موفق” با  رابطی جدید به روز شد.🌺



    همچنین در صورت تمایل، معرفی وبلاگم رو در آدرس زیر لایک بفرمایید تا تعداد بیشتری از دوستان از این مطالب استفاده نمایند : 

    http://weblogiha.blog.ir/1395/02/28-8#send_comment


     

    خدا نصیبمان کند
    همین‌جوری یاد این بیت سایه افتادم:

    «تا در قفس بال و پر خویش اسیر است
    بیگانه‌ی پرواز بُوَد مرغ هوایی»

    من این بیت رو خیلی دوست دارم. قبلاً هم گفته بودم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی