اینجا چراغی روشن است

کارهای خیلی مهم!

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۵۷ ب.ظ



فلانی می گفت :" زن ها دو دسته اند :

یک دسته برای تولید مثل آفریده شده اند ؛ کارشان بشور و بساب و شوهر داری و بچه داری ست و لاغیر!

اما دسته دوم  برای کارهای مهمتری آفریده شده اند... این ها نباید ازدواج بکنند یا اگر هم کردند بچه دار نباید بشوند "

اینها را فلانی می گفت که خودش هنوز ازدواج نکرده و در یک انجمن خیریه هر روز دارد کارهای مهمی انجام می دهد و لابد خودش را جزء دسته دوم می داند !

فلانی حق دارد ... دسته بندی اش هم البته دسته بندیِ درستی ست .خودِ فلانی و دوستانش کارهایی مثل مانیکور ناخن ، حفظ تناسب اندام ، شینیون مو ، پاکسازی پوست ، انجام هفت قلم آرایش روزانه ، چک کردن اکانت فیس بوک با کامپیوتر ِ انجمن خیریه و به نمایش گذاشتن عکسهایشان در ژستهای جورواجور را جزء کارهای مهم دسته بندی می کنند .

فلانی در یک انجمن خیریه روانشناس است . از صبح پشت میز کامپیوتر وقتش را در فیس بوک وسایر سایتهای مفید و مهم می گذراند یا جلوی آینه ی قدیِ دفتر اندام و لباس ِ مد روزش  را برانداز می کند و هرازگاهی اگر وقت کند به کار مراجعانش(اگر مراجعی باشد) رسیدگی می کند و اینگونه کارهای مهم مهم در ابعاد گسترده و وسیع انجام می دهد !  حفظه الله ! نمردیم و معنی کارهای مهم را هم فهمیدیم!!!



  • .:.چراغ .:.

نظرات  (۱)

یه موقعی منم فکر می کردم این ازدواج و بچه داری بد جور جلوی پیشرفت آدم را می گیرد! همین الان هم هر جور حساب کتاب می کنم که اگر بخواهم مادر خوبی باشم و همچنین همسر خوبی باید دست بکشم از کار کردن بیرون خانه یا حداکثر درسم را با یه فوق لیسانس بگذارم کنار برای وقتی که دخترم در مدرسه جلوی تحصیلات مادرش بنویسد فوق لیسانس و دلش خوش باشد که کنار آدم های تحصیل کرده بزرگ خواهد شد!
هنوز هم درگیرم درگیر مهم و مهم تر بودن و این که بهتر است کدامشان را با اطمینان و افتخار انتخاب کنم
پاسخ:
به نظر من تحصیلات با شاغل بودن فرق داره
تحصیلات رو هر چ هم ادامه بدی کمه اما کار کردن نه
بالاخره یه جاهایی هست که باید دست به انتخاب بزنی..بستگی داره تعریف آدم از پیشرفت چ باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی